Na današnjoj sednici Opštinskog veća opštine Babušnica, Veće je prihvatilo Nacrt Odluke o određivanju zona i najopremljenijih zona na teritoriji opštine Babušnica; i Nacrt Odluke o utvrđivanju prosečnih cena kvadratnog metra odgovarajućih nepokretnosti za utvrđivanje poreza na imovinu za 2015. godinu na teritoriji opštine Babušnica. U odnosu na dosadašnje zoniranje na teritoriji opštine Babušnica, izmena se odnosi na pojedine delove, jer su zbog poboljšanja infrastrukture prešli iz jedne u drugu zonu. Što se tiče cene kvadrata za oporezivanje stambenih objekata (stanova i kuća) nema izmena, i cene ostaju na dosadašnjem nivou i za narednu 2015. godinu. Na današnjoj sednici opštinsko veće prihvatilo je Odluku o Opštinskom pravobranilaštvu opštine Babušnica, koja je u skladu sa Zakonom o pravobranilaštvu kojim je propisana obaveza jedinica lokalne samouprave o uspostavljanje i organizaciji svojih pravobranilaštva.  U skladu sa Zakonom o vanrednim situacijama Veće je donelo i Odluku o proceni ugroženosti od elementarnih nepogoda i drugih nesreća, o kojoj je pozitivno mišljenje dao i Opštinski štab za vanredne situacije opštine Babušnica. O svim napred pomenutim odlukama, kao i Odluci o izmeni odluke o korišćenju službenih vozila, izjasniće se i odbornici Skupštine opštine Babušnica na sutrašnjoj sednici Skupštine. Članovi veća na današnjoj sednici prihvatili su i Izmene i dopune Programa poslovanja JP „Direkcija za građevinsko zemljište, puteve i komunalni razvoj opštine Babušnica“, i Narativni Izveštaj UG „Mladi stočar“ za period od 16.06. do 31. 10. 2014. godine. Opštinsko veće dalo je saglasnost na izmene i dopune Finansijskog plana Skupštine opštine Babušnica; i prihvatilo Memorandum o zajedničkoj saradnji na unapređenju položaja romkinja, između Skupštine opštine Babušnica i Inicijative romkinja u Babušnici, uz podršku Uduženja građanki „Ženski prostor“ iz Niša i Udruženja „Ternipe“ iz Pirota.  Pored ostalih pitanja iz svoje nadležnosti, Veće je razmatralo i prihatilo i rešenja o određivanju nadležnosti članovima Opštinskog Veća.